3. Wat te doen als de motor bromt of zoemt Het zoemen of brommen van de motor kan twee oorzaken hebben: 1. De trafo, die volledig ingegoten zit in een dunne laag kunststof, zit los of sluit niet volledig. 2. De trafo is niet goed bevestigd. In dit geval zal de motor al binnen twee dagen na ingebruikname beginnen te brommen of zoemen. Het is belangrijk dat de servicemonteur van Beter Bed het geluid zelf constateert. Aan de hand van zijn bevindingen wordt de juiste service verleend. Hieronder leest u hoe u uw probleem kunt melden. 4. Melden van uw probleem Als de bovenstaande uitleg en tips u niet geholpen hebben, kunt u contact opnemen met de Customer Service van Beter Bed. Zorg ervoor dat u uw ordernummer bij de hand hebt. De Customer Service is op werkdagen telefonisch bereikbaar via 0413 33 88 00 en voor onze Belgische klanten via 0032 411 807 58. U kunt ook heel gemakkelijk contact opnemen via de website van Beter Bed. Ga hiervoor naar www.beterbed.nl en klik op ‘klantenservice’. Als u het contactformulier invult en verzendt, ontvangt u snel bericht van ons. 6 Pagina 5

Pagina 7

Heeft u een onderwijs catalogus, i paper of digitale onderzoeksrapporten? Gebruik Online Touch: lesmateriaal van papier naar online converteren.

Tips en richtlijnen Lees publicatie 10021Home


You need flash player to view this online publication